ساخت انواع دستگاه بادکن بطری

آیا با انواع مختلف دستگاه های بادکن بطری آشنا هستید؟ آیا می دانید که این دستگاه صنعتی، در چند نمونه به بازار عرضه می شود؟ آیا از قطعات لازم برای ساخت دستگاه بادکن بطری را می شناسید؟
می دانید که دستگاه بادکن بطری، یکی از دستگاه صنعتی پر کاربرد می باشد که در صنایع پلاستیک سازی و بطری سازی، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه صنعتی همانند دیگر گونه های دستگاه، دارای قطعات زیادی می باشد که هریک اگر از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشند و در هنگام ساخت دستگاه بادکن بطری، قطعات با مارک و برند های شناخته شده آلمانی یا فرانسوی استفاده گردد، مسلما طول عمر دستگاه بیشتر خواهد بود و هزینه هایی برای تعمیر و یا تعویض قطعات را برای خریدار به وجود نخواهد آورد.
از میان قطعاتی که در ساخت دستگاه بادکن بطری استفاده می شود، می توان به بوش که ساخته شده از فسفر منیزیم و یا فسفر آلمینیوم است، قطعات ریخته گری که همگی از جنس چدن نشکن می باشد و … می توان نام برد. اگر تمامی این قطعات که در ساخت انواع دستگاه بادکن بطری به کار گرفته می شود، از برند و مارک خوبی باشد، می تواند در بالا رفتن قیمت خرید و فروش دستگاه، تاثیر داشته باشد.
دستگاه بادکن بطری، انواع مختلفی داشته و یکی دستگاه بادکن دستی و دیگری سی ان سی و یا همان اتوماتیک می باشد. درست است که هرکدام از این دستگاه های بادکن بطری، نیاز به یک اپراتور دارند، اما خوبی دستگاه بادکن بطری اتوماتیک، این است که در مدت زمان کمتری، قابلیت این را دارد که تعداد زیادی بطری را تولید نماید و این مسئله خیلی به کاهش هزینه ها و زمان مورد نیاز برای تولید کمک می کند.
جالب است بدانید که صنعتگران باتجربه و بسیار قوی، در ایران هم فعالیت خود را برای ساخت و یا مونتاژ دستگاه های صنعتی از قبیل بادکن بطری آغاز کرده اند و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و همچنین شرایط خرید بسیار استثنایی، در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.
منبع: دستگاه های صنعتی ایران