فروش اقساطی دستگاه بادکن پت چینی

آیا می دانید بطری پت چیست؟ می دانید که برای تولید این نوع از بطری های بسته بندی، باید از دستگاه بادکن استفاده کرد؟ آیا شرکت های چینی تولید کننده، امکان خرید و فروش اقساطی را ممکن ساخته اند؟
می دانید که صنعت بسته بندی پلاستیکی امروزه در حال پیشرفت است. پت هم یکی از مواد اولیه ساخت محصولات پلاستیکی نظیر بطری های بسته بندی می باشد که امروزه مصرف زیادی از آن مشاهده می شود. پت را می توان بسته به زنجیره های پلیمری که دارد، به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد. بیشترین مصرفی که امروزه پت در صنعت ساخت محصولات پلاستیکی دارد، صنایع ساخت بطری های بسته بندی است.
برای اینکه پت به بطری های مخصوص نگهدارنده آب، نوشیدنی های گاز دار و بدون گاز، محصولات و لوازم آرایشی، بهداشتی و دارویی می باشد، تبدیل شود، نیاز است تا از دستگاه بادکن کمک گرفته شود. دستگاه بادکن بسته به نوع دستی و یا اتوماتیک بودنش، می تواند دارای بخش های مختلفی از قبیل کوره، قالب و … باشد. هر کدام از این بخش ها می توانند به کمک اپراتور پشت سر گذاشته شوند و یا اینکه خود به صورت اتوماتیک سپری شوند و این تنها بسته به نوع دستگاه بادکن دارد.
تا چند سال اخیر، دستگاه بادکن ساختمان ساده ای داشت و به صورت دستی عمل می کرد. اما به دلیل اینکه نیاز به اپراتور محسوس بود، میزان تولید بطری پت توسط دستگاه بادکن دستی بسیار کم بود و تمامی این مسائل سبب بیشر شدن هزینه های تولید می شد، متخصصان تصمیم به تولید و عرضه دستگاه بادکن اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک گرفتند.
برخی از این متخصصان در کارخانه های با اعتبار چینی فعالیت داشته و بهترین دستگاه بادکن پت را با کیفیتی بالا و مصرف برق کم، تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.
شاید فکر کنید که شرکت های چینی دستگاه هایی بی کیفیت و نامرغوب را تولید می کنند. اما امروزه کارخانه های چینی با به کارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا، دستگاه بادکن را با بالاترین راندمان به بازار عرضه می نمایند.
برخی از این شرکت ها به منظور جذب مشتری، شرایط فروش اقساطی را برای خریداران فراهم کرده اند و خدمات پس از فروش ویژه ای را برای افراد در نظر گرفته اند. با مراجعه به نمایندگی فروش دستگاه بادکن چینی، نه تنها می تواند از شرایط فروش اقساطی بهره مند شده و دستگاه مورد نظر را در اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت خریداری کنید، بلکه می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بادکن هم استفاده نمایید.
منبع: دستگاه های صنعتی ایران