حراج کفش فوتسال در منیریه دردسر ساز شد

خوب است بدانید که توصیه می شود در پایان روز یک جفت کفش جدید را امتحان کنید. در واقع، پاها در طول روز و همچنین در طول مسابقه متورم می شوند، در این لحظه دقیق است که اتصالات نمایانگر شرایط معمول دویدن خواهد بود.

در میان معیارهای انتخابی متعددی که باید در نظر گرفته شود، نوع گام بر اساس نحوه دویدن که مخصوص هر فرد است تعیین می شود.

برای تعیین نوع گام، توصیه می شود آثار ساییدگی کف کفش فوتسال در منیریه که قبلاً پوشیده شده اند را مشاهده کنید.

بنابراین 3 نوع مختلف گام وجود دارد:

  • گام جهانی: به یکی از دو دونده مربوط می شود و با سایش کفی که در مرکز جلوی کفش قرار دارد مشخص می شود.
  • گام سوپیناتور: تنها 5 درصد از دوندگان را شامل می شود و با ساییدگی کف پا در قسمت بیرونی جلوی پا مشخص می شود.
  • گام پرونینگ: تقریباً 45 درصد از دوندگان را شامل می شود و با ساییدگی کف پا به سمت خارج جلوی پا مشخص می شود.

از جمله عناصر مهم لباس یک ورزشکار، کفش است. در واقع، چه مبتدی، چه متوسط ​​یا تایید شده، یک کفش ورزشی خوب برای راحتی در حرکات ضروری است. به همین ترتیب، این تجهیزات برای انجام یک سری تمرینات در ایمنی کامل ضروری است.

کفش

یک جفت کفش نامناسب می تواند باعث آسیب در حین ورزش شود. علاوه بر ناراحتی ایجاد شده، یک کفش نامناسب می تواند باعث مشکلات مفصلی و درد در ناحیه باسن، کمر یا زانو شود.

برای یافتن جفت کامل، معیارهای خاصی باید در نظر گرفته شود تا عملکرد آن در طول تمرین بهینه شود. در اینجا ویژگی هایی برای انتخاب درست وجود دارد!

انتخاب درست از نظر کفش ورزشی به این معناست که بیش از هر چیز به سلامت مفاصل خود فکر کنید. از این رو این واقعیت است که هنگام پوشیدن جفت خود باید ثبات خوبی داشته باشید.

به همین ترتیب، برای اطمینان از دوام بهتر محصول، باید زیره ای را انتخاب کنید که کنترل ضربه بهینه را ارائه دهد. علاوه بر این، دومی نیز باید اجازه توزیع خوب نیروها را بدهد. جدای از آن، کفش شما باید پشتیبانی خوبی از پای شما را تضمین کند تا ثبات شما را بهینه کند.

یادآوری: تکیه گاه پاشنه باید ثابت و انعطاف پذیر باشد. این به جلوگیری از جابجایی مضر پاشنه کمک می کند و خطر آسیب را کاهش می دهد.

در طول جلسات مختلف ورزشی خود، حرکات مختلفی از جمله اکثر پرش ها را با شدت های مختلف انجام می دهید.

برای انجام حرکات بدون آسیب رساندن به خود، باید بالشتک خوبی داشته باشید. توجه داشته باشید که بالشتک ضربه را جذب کرده و آسیب احتمالی به مفاصل و پاها را کاهش می دهد.

علاوه بر این، بالشتک به عنوان توانایی یک کفش برای جذب ضربه های وارد شده به پاها تعریف می شود. همه متخصصان ورزش متفق القول هستند، فرودها باید کنترل شوند. اما باید با انتخاب جفتی با بالشتک خوب به سلامت خود نیز فکر کنید.

علاوه بر نکات قبلی، راحتی ملاک انتخابی غیر قابل اغماض در رشته ورزشی است. در واقع، در طول یک جلسه تمرینی با شدت بالا، آخرین چیزی که می خواهید این است که در جفت کفش خود احساس بدی داشته باشید. مگه نه ؟

کفش های چکش خوار را انتخاب کنید که کاملاً با اندازه، عرض و شکل پا سازگاری داشته باشد.

برای مقاومت در برابر فشارهای حرکتی در طول جلسات، به شما توصیه می کنیم بهترین پاکت ممکن را به پاهای خود بدهید. شما نمی خواهید بیشتر درد، درد در پا داشته باشید!

یک جفت خوب بدون معیار تنفس چه چیزی خواهد بود؟ بهداشت به اندازه سایر معیارها مهم است. پاها مانند بیشتر نواحی بدن عرق می کنند. برای جلوگیری از بوهای بد و سایر ناراحتی‌ها، یک کفش تنفس‌پذیر و در نتیجه تهویه‌دار طراحی کنید.

در نهایت، پس از انتخاب یک جفت کفش با توجه به این معیارهای مختلف، می‌توانید بدون شمارش به خودتان فشار بیاورید!