خریدار دستگاه بادکن پت دست دوم

اگر خریدار دستگاه بادکن پت دست دوم هستید، می توانید به کمک سایتی اینترنتی که در زمینه خرید و فروش دستگاه صنعتی فعالیت دارد، آگهی خود را مبنی بر خریدار دستگاه بادکن، بر روی سایت درج نمایید.
دستگاه بادکن پت، یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت ساخت پریفرم، بطری و … می باشد که سال های زیادی است در نوع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به بازار عرضه شده است. این دستگاه می تواند به کمک بخش هایی که دارد، مواد اولیه بطری که همان پت می باشد را دریافت کرده و طبق برنامه و قالب هایی که به دستگاه داده می شود، بهترین محصولات را در تعداد بالا و در زمان کم، تولید نماید.

پت چیست؟

پت همان ماده اولیه سازنده بطری است که از جنس پلاستیک بوده و به حرارت دیدن در دستگاه بادکن و قرار گرفتن در قالب و اعمال فشار باد به آن، شکلی کاملا شبیه به قالب را به خود گرفته و بعد از سرد شدن، بطری های آب، نوشیدنی گاز دار و بدون گاز، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را تشکیل می دهد.
برای اینکه پت به خوبی شکل قالب را به خود گرفته و بطری های باکیفیتی را تولید نماید، باید از دستگاه بادکن با کیفیت بالا کمک گرفته شود. درست است که دستگاه بادکن پت دستیاز قیمت خرید کمتری به نسبت دستگاه های بادکن نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در بازار برخوردار می باشد، اما به دلیل اینکه نیاز به اپراتور داشته و سرعت تولید آن در حد دستگاه بادکن پیشرفته نمی باشد، ممکن است هزینه های تولید را افزایش دهد. همچنین یکی از محدودیت هایی که دستگاه بادکن پت دستی دارد، این است که امکان تولید بطری های با حجم زیاد به کمک آن ممکن نخواهد بود. پس درست است که در هنگام خرید دستگاه بادکن اتوماتیک، هزینه بیشتری پرداخت می شود، اما در عوض هزینه های تولید کاهش پیدا کرده، میزان تولید افزایش می یابد و همین امر سبب می شود تا درآمد و سود شرکت تولیدی افزایش یابد.
کسانی هستند که خریدار دستگاه بادکن پت بوده اما نمی خواهند دستگاه نو و با قیمت بالا را خریداری کنند. این افراد می توانند دستگاه بادکن دست دوم را با قیمت مناسب تری از افرادی که قصد فروش دستگاه صنعتی خود را دارند، خریداری کنند.
اگر شما هم خریدار دستگاه بادکن دست دوم هستید، پیشنهاد می شود از طریق سایت های خرید و فروش دستگاه صنعتی، آگهی خود درج نمایید. از این راه با کمترین هزینه، می توانید صاحب دستگاه بادکن پت با قیمت مناسب و کارایی عالی شوید.
منبع: دستگاه های صنعتی ایران