خرید و فروش دستگاه بادکن بطری پت

آیا با روش های خرید و فروش دستگاه بادکن بطری پت آشنا هستید؟ آیا می دانید که دستگاه بادکن پت، علاوه بر بطری، چه محصولات دیگری را تولید می نماید؟
یکی از دستگاه های صنعتی مورد نیاز در کارخانه های بطری سازی، دستگاه بادکن می باشد که بسته به نوع استفاده، می تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک کار کند. دستگاه بادکن، برای اینکه بطری در سایز و شکل های مختلف را تولید نماید، باید مواد اولیه ای همچون پت را در اختیار داشته باشد.

پت چیست و چه استفاده ای دارد؟

شاید با خود فکر کنید که پت چیست و از چه جنسی می باشد؟ در پاسخ می توان گفت که پت، نوعی از پلیمر های موجود در بازار است که دارای کیفیت بالایی بوده و چند سالی است که برای تولید بطری مورد استفاده قرار می گیرد. پت به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت زیادی که دارد، می تواند در ساخت بطری های نوشیدنی، نگهدارنده مواد دارویی، لوازم آرایشی و … کاربرد داشته باشد. زیرا در بسته بندی این محصولات، کیفیت و استاندارد ها حرف اول را می زند و مواد اولیه ای که بسته بندی این محصولات از آن ساخته می شود، باید کاملا بهداشتی باشد.
پت برای تبدیل شدن به بطری در سایز های مختلف از 300 سی سی گرفته تا 20 لیتر، نیاز دارد تا پروسه ای را به کمک دستگاه بادکن طی نماید. دستگاه بادکن عملکرد متفاوتی خواهد داشت، اگر از نوع دستی و یا اتوماتیک باشد.
دستگاه بادکن پت دستی، نیاز به یک تا دو اپراتور داشته و تمامی مراحل از قبیل انتقال پت به دستگاه و جا به جایی آن از کوره به بخش بادکن، بر عهده اپراتور خواهد بود. در صورتی که دستگاه بادکن پت اتوماتیک، این چنین نبوده و یک خط تولید کامل محسوب می شود که تنها ممکن است به حداکثر یک اپراتور نیاز داشته باشد.
به دلیل اینکه کار دستگاه بادکن بطری پت از نوع دستی، چندان پیشرفته نبوده و میزان ظرفیت تولید آن به اندازه دستگاه بادکن اتوماتیک نمی باشد، مسلما قیمت خرید آن هم کمتر خواهد بود.
البته می توان با قیمتی کم و مناسب، دستگاه بادکن پت بطری اتوماتیک را هم خریداری کرد. خرید دستگاه بادکن دست دوم، یکی از راه های داشتن دستگاه بادکن از نوع پیشرفته، با قیمت مناسب خواهد بود.

بادکن بطری پت

خرید و فروش اینترنتی دستگاه بادکن

از طریق سایت های اینترنتی که امروزه به عنوان عرضه کننده دستگاه های صنعتی فعالیت می کنند، می توان خرید و فروش دستگاه بادکن را به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام داد. البته خریدار ها در حین خرید و فروش اینترنتی دستگاه بادکن، باید به میزان اعتبار سایت مورد نظر و کیفیت محصولاتی که ارائه می دهد، مطمئن شوند.