فروش انواع دستگاه قند شکن کوچک

فروش انواع دستگاه قند شکن در ابعاد کوچک و خانگی که می توان به کمک آن شغلی با درآمد مناسب داشت،در بازار صنعت ایران در مدل های مختلف انجام میشود.
فروش قند خرد شده و آماده برای خیلی از افراد که دنبال کاری با درآمد خوب و البته حداقل سرمایه گذاری هستند، پیشنهادی است که کم و بیش به شما هم احتمالاً شده است. این کار به دلیل این می تواند مفید و درآمد زا باشد که قند نیاز هر خانه ای است و مصارف خوراکی آن در کشور بالا می باشد. انواع دستگاه های موجود در بازار برای قندشکن متعدد بوده و نمونه های کوچک با ابعاد 70 سانت عرض، کمتر از 1.5 متر ارتفاع و 1.6 متر طول با ولتاژ 220 یا 380 ولت شهری کار می کنند. این دستگاه ها به دلیل کوچک بودن، ظرفیت تولید قند خرد شده شان هم اندک و حداکثر 120 کیلو در ساعت قند را آماده می کنند. فروش این دستگاه ها در ظرفیت های بزرگ تر بیشتر در انواع اتوماتیک است و حدود 500 کیلویی می توان از آن ها خروجی گرفت.

خرید دستگاه قند خرد کن دست دوم

اگر برای مصارف خانگی و کارگاهی از دستگاه های نیمه اتومات یا حتی تمام اتوماتیک استفاده می کنید، بد نیست که خرید خود را از نوع نو داشته باشید که کارایی لازم را داشته باشد. مدل های نو قیمت چندان بالایی هم در سایز های کوچک قند خردکن ندارند و نیازی به خرید انواع دست دوم نیست. اما اگر برای کارگاه برنامه ریزی دارید، خب ممکن است سرمایه کافی را فعلاً نداشته باشید و مدل های دست دوم می توانند، موثر باشند.خرید دستگاه های دست دوم در حد نو و نیز مدل هایی که کمتر کار کرده اند در سایت بازار صنعت ایران میسر می باشد.
منبع: دستگاه های صنعتی ایران